Lite fredags bilder


I fredags så jobbade jag Kväll men egentligen skulle vi ha gått på Rix Fm festivalen men när jag kom fram till Linköping taggad som en gris så va ALLT slut:(... all musik var avstängd så missade Thakida med en 20 minuter kanske.. känns lite irriterande:(...Men vi hängde inte läpp för det utan vi gick till Simon på lite förfest=)  Där va det mycket skoj party på hög nivå!  Med Daniels gitarr och stämma kan det bli bättre och goa låtar och härliga folk! Misstaget vi gjorde den kvällen va att vi senda gick ut på Platå.. ja jag vet men vi gick dit iallfall!  ca 10 pers på stället gahhhh så himla dåligt.. 

Men  på något sätt så roade vi oss väldigt bra själva jag blev lite rikare och vi shakde på bra=)  Man kan ju inte ha annat än roligt me det folken:D.. 


image85

image86

image87

Kom på att jag redan skirvit lite om i fredags mne här får ni se lite bilder me..

// kiss kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0