Härliga dagar

Sitter här å ska jobbakvällen idag, inge skoj:( Men ja ska icke klga för imon är Jag LEDIG=) Då blir det först Sola sen ska jag hem till Nässjö för det är Studenten där och min kusin ska springa ut i arbetslivet så får heja på lite..

Idag va det världens mysigaste vaknade upp och då sov ju Carro hos oss så hon myste ner i sängen när daniel gått till jobbet.. så låg vi å pratade lite sen, gick vi till stna och åt frukost härligt det är  att äta ute, speciell känsla verkligen... Sen gjorde vi lite fynd på staden me och mumsade i oss en glass.. Kul att du kom Carro blev jätte glad att du ville hälsa på mig hihi..

Nu äntligen är min mobil bra igen så jag kan ta lite kort och lägga upp här,

image77

image79
Frukost på stan=)


image80
Glass i parken :P

image84

Kommentarer
Postat av: Snuffe

Åhh vad mysigt ner ser ut att ha det:=)

2008-06-05 @ 18:53:49
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0