God morgon

God Morgon!

Tidig morgon idag men det funkar bra för man vet att man kan få komma hem skapligt=) Men idag så hade jag tänka att klippa mig efter jobbet.. skönt är verkligen behövligt nu men gahh vet inte hur riktikgt vill komma på en snygg frisyr så blir väl å snoka lite på nätet om man hittar någon fin.

Snart är det dags att åka till Malmö jag har bjudit med mig mina två härliga vänner sara och sarabelinda, som ska hänga med mig till mina kompisar och syster i Malmö.. schysst =) kommer bli en kanon resa verkligen hoppas vi har vädret med oss bara men det tror jag, =)

Hoppas att ni har sovit gott...

Kommentarer
Postat av: sarahbelinda

Hoppas du blir fin i håret nu! Vår tripp kommer bli toppen!! =)

2008-06-17 @ 08:57:29
URL: http://sarahaandersson.blogg.se/
Postat av: SARAH

Hej ja det ska bli så kul! SÅ KUL! att komma iväg, och speciellt mer er och dit, jag har ju velat träffa din syster såå länge nu ska bli jättekul, hoppas brorsan är där...Vi ska ha det så roligt hihi. Hoppas du blev nöjd med din nya frill! Ska bli kul att se=)



Puss på dig!

2008-06-17 @ 23:05:44
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0