Kärringar i bilar!

Vad är det för fel på kärringar i bilar, tror dom  att dom är "utsända" av polisen och göra allt till rätta i samhället eller vad tror dom att dom är??  jäkla kärringpoliser alltså!

Idag morse kl 07.00 kommer jag cyklande, på trotoaren då jag upptäcker att det är fult med folk så jag kör ner på Gatan, (eftersom det inte är så mycket trafik just vid den tiden= TVÅ BILAR).. Då när jag är på gatan så kommer det en kärring i bil och svänger bilen MOT mig alltså mot trotoaren och typ siktar på att köra på mig.. helt sjukt så jag hoppar av cykeln och kommer upp på trotoaren och då svänger hon ut mot vägen inge... HELT CP alltså! ... Å det är två filigt på den gata och det va hon och 1 bil till typ så hon hade kunnat svänga ut bara jätte lite så hade det inte varit några problem.. hehe herrgud alltså, att dom måste ha koll,

Förresten igår så va vi på stan och tog en fika allihoppa det va mysigt=) Sen åkte jag hem å verkligen somnade va så sjukt trött.. men det va skönt å få sova ut lite:S eller inte,  

På Fredag åker vi till Varberg med Kollberg och Linn det ska bli så himla Mysigt, mina mormor och morfar har en liten husvagn uppställd där varje sommar sedan jag va lite, så det känns som vårat sommar hus, det finns så mycket minnen där ifrån=) härligt å göra allt det som man gjorde när man är liten fast man nu är stor,


//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt sus, komemr ihåg de somrarana vi hade där nere, Varberg är fantastiskt.. många barndomsminnen=)..

2008-07-22 @ 16:46:42
Postat av: Cilla Wenström

från Cilla!

2008-07-22 @ 16:47:26
Postat av: Snuffe

Altså hjälp vilken tant! Det är inte klokt vad en del letar efter ngt att säga till om! fasen altså!

Massa puss

2008-07-22 @ 17:13:53
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0