Sista timmarna innan semestern

Nu så sitter jag här på jobbet 11-13, känns helt OK,

Igår så kom ja hem runt 17.00 å bara va gör mig själv i ett par timmar så himla skönt behövde verkligen rensa mina tankar, så jag låg under ett träd i parken 1 ett par timmar igår och bara njöt av stillheten. Läste lite i min bok och skrev ett par rader hehe.. visst låter det härligt=)..

Så idag kl 15.00 åker vi till varberg jaa jag vet att jag tjatar om det men det är så härligt där=)  Så igår vatt det packning och film mys med daniel,. Åååå idag börjar min SEMESTER=)









Ne nu ska ja ta å fixa det sista innan jag slutar=)

Kommentarer
Postat av: sarah

hmm, vad står det i papprena hehe lite poesi kanske:)

2008-07-29 @ 19:58:25
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0