Stockholms helgen

Hej hej, nu har jag kommit hem efter en sjukt rolig helg i Stockholm=). Har nog inte skrattat så mycket på länge Tack flikkor=)

I fredags så gick vi ut och partajade och det va jätte kul =), Sen gick på stan och myste lite på lördagen och va på Stockholm Live stå upp komiker på kvällen såå sjukt roligt, om ni åker till stockholm kan jag verkligen rekomendera det kul=)..

Så nu när jag kom hem så koanei m mina S till mig=) dom hade me sig en så gullig present för att vi har förlovat oss, Hade ni verkligen inte behövt men så sjuk gulligt=) Det va en lite prydnads sak där det står LOVE på och under det har dom skrivt datum och daniel och Susanna verkligen ett minne, och sen en bok där man skriver i om förhållandet som en vänner bok fast båda daneil och jag skriver i våra versoner om förhållandet haha kan li riktigt roligt=) Tack tjejer,


Såå nu ska jag ha en -Ta hand om sanna kväll-

Sov så gott allihoppa!







Kommentarer
Postat av: sarahbelinda

sååå fina tjejer =)

2008-07-14 @ 21:26:04
Postat av: Cilla

Tack detsamma!

Ja har inte heller skrattat på de viset på längfem hade grymt kul me er tjejer!! kram kram!

2008-07-14 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0