Tjohoo

Tjooohoo,

Idag så skulle det ha varit min sista dag på jobbet innan semester, Men Linn kunde inte ta ledig  imon så, vi kan ändå inte åka så tidigt:(.. Så då tänkte ja passa på å jobba in lite komp det saknas nämligen lite folk på jobbet, så det blir jobb imon me, men det gör inget det är bara mellan 11-13=)

Igår så va sarah håkan och Hanna Nicke hemma hos oss käkade mat och hade det skoj=) jag fick jobba över så jag la ganska mycket D som fick fixa lite, det va kul=) eller rättare sagt han gick och köpte maten som jag hade skrivit upp på en lapp och satte på pastan.. Så typiskt att så fort killarn ska göra något så blir det såååååå stor och såååå bra ch såååå duktiga, men när vi tjejer gör något med mat då va det bara jätte gott! Hahahaha.. konstigt! 

Ser verkligen fram emot att sitta med mitt vin på stranden och grilla tillsammans med D, linn och Kollberg
Och kanske till och med ta en titt in på Ullared när man ändå är där,




 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för den goda maten och det trevliga sällskapet igår. Det var jätttrevligt! Jag förstod väl nästan att du hade gjort halva jobbet med maten, det är ju nästan alltid så ;) hehe Ser fram emot grillkvällen nästa vecka då hos Håkan =) hehe puss o kram

2008-07-24 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0