Tjaloo


Igår va ju Lina och Rickard hos oss eller vi gick på stan och tog oss en fika och sen hem till oss för att kolla på våra gemensamma bilder så himla (tradit) hehe som dom säger att deras kamera har gått sönder så dom kanske inte kan få se sina kort:S så himla tråkigt för dom men vi hoppas på att fotoaffären kan fixa det!

Jippi idag har man iallfall haft sig en Sovmorgon=) det va riktikgt skönt vill ja påstå, sen gick jag till stan och mötte upp Erika känns som vi inte sett varanndra på evigheter så det va skoj å sitta å tjöta lite faktiskt=) 

Så jag jobbar kväll idag dock inte lika kul när jag vet att alla andra är ledig så känns lite tungt, men Äh jag får ju me mig ledighet och har precis varit ledig:P hih.. Annars idag så känns det som det har börjat klarna en bit här på jobbet men det är en massa å hålla reda på kul men svårt,

Ne nu ska jag sätta fart här igen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0