Strax hemfärd

Tjaaoo nu är det alldeles strax dags för hemfärd för min del!

Har varit en bra dag har inte ringt hellt kopiöst så det får man vara tacksam för, Ikväll hade jag tänkt att gå å fika med Lena och S:en mycket trevligt det ska bli!

Nu längtar jag verkligen efer semestern asså.. å bara kunna slappa åka iväg när man vill å träffa folk, och sola hoppas vi på men det blir de=)

Kom på att jag hade lite bilder me


Hemma vid datorn



Älsklingen och jag spelade Golf.. haha jag visade verkligen inte mina talanger :(som jag inte har).. men D va mycket duktig plutt!


Värsta proffset



Kolla Regnbågen, är det inte coolt att det kan bli sådär eller? Hur någon som vet??


ne nu ska jag strax springa till tåget den vanliga visan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0