På jobbet igen

Nu är man på jobbet igen då efter en Veckas ledighet känns helt okej ändå! vet ju att jag har 3 veckor snart igen så det känns gött.. (men jag har saknat mina S)

igår va man lite sliten men vi satt hemma hos mig och kollade på film och åt suchi och sen hallon paj mycket nice!

Har inte hunnit lägga in alla bilder ifrån resan än,  men några iallfal som jag kan bjuda på;)... Känns inte lika bra idag när det regnar hela tiden blää blä, och stackars alla som nu har semster:( men det kommer nog in lite Sol i veckan!



Våran utsikt ifrån ballkongen




förlovnigsdagen;)




Mamma och Pappa och min syster skickade upp blommor till vårat hotell rum så himla fint gjort av dom=) Hur fin bukett som hellst verklige.. blev sååååå glad!





Det va iallafall några bilder=)

Känns så himla härligt känns som jag har så himla mycket framför mig som väntar är så härligt....

Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh va fint och mysigt ni verkar ha haft det.

Stort grattis ännu en gång till förlovningen!



Va gulligt av dina föräldrar och syster det där med blommorna! =)

2008-07-07 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0