Otrolig låååång dag

Vilken otroligt lång dag, det måste vara för att det är min första dag efter semestern plus att der ringer ganska så dåligt me!

Men nu längtar jag hem för jag MÅSTE verkligen färga mitt hår ser helt urblekt och risigt ut efter all sol och saltvatten, men ja har funderat och funderat .... Blond eller Brunett..gahhh så himla svårt men nu tror jag att det är bestämt det blir nog Brunett,  känns som att jag trivs väldigt bra med det faktiskt=)

Sen idag så har älskligen varit jätte snäll och duktig tagit hand om ALL våran semester tvätt.. så himla härligt snällt att han kunde fixa det idag så jobbigt å behöva vänta tills helgen eller så för jag har lite svårt å hinna hem till tvätt tiderna:S... så det va gulligt gjort av honom=)

Ne nu är det bara 1 och en halv timme kvar.. skönt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0