Nu är vi hemma igen!

Hej allihoppa igen!

Nu är vi hemma i Sverige, efter våran helt underbara förlovningsvecka i Kroatien,


Idag är vi helt slut efter allt resande vi kom hem i natt vid tre tiden så har inte sovit så bra, men nu har jag bakat Hallonpaj till mina vänner som ska komma hit och kolla på bilderna, ringen;) och kanske en film MYS...


TUSEN TACK FÖR ALLA FINA SMS, som jag har fått under resan jag har inte haft råd att svara på alla, Men har blivit super glad=) Ni är så snälla allihoppa.

Ne nu hinner jag inte skriva här mer, men skriver me senare om vad vi har gjort m.m





Kommentarer
Postat av: sarahbelinda

oooh ni är så FIIINA =)

2008-07-06 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0