Mamma mia Bio

Igår så gick Sarabelinda och jag på BIO, Mamma mia.. hihi det va jätte rolig lättsam och kärleksfull å sjukt bra medryckande låtar så klart.. Men jag måste tyvärr DISSA rösterna tyckte inte att dom sjöng så bra tyvärr..:( De va bra skådespelare men inte musiker, det va lite synd Men det va mitt musiköra som inte gillade det bara!

Sen vi gick på fik och drack Te och myspratade lite sen så skulle jag gå hem men då träffade vi Sofia och Bella där ute i folkvimmlet, så jag satte mig ner några minuter sen va de raka vägen hem till nykomligen Daneil har kommit hem. =)

Så det va verkligen en härlig kväll,

Ikväll blir det nog några drinkar ute på stan, skoj skoj ska sitta hos mig innan lite och ta någon drink=)


Kommentarer
Postat av: snuffe

tjofadderittan, va kul d va igår:) trevligt hos dig först med, tur att jag har en lägenhet i stan;) jag känner mig hemma i! hehehhiohihi..

Massa puss

2008-07-17 @ 20:29:33
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0