Konstigt,

Konstigt! Jag har fortfarande inte varit på Sex and the city filmen, jag trodde verkligen att jag nästan skulle stå och köa utanför biosalongen på premiären men ícke.. och nu har nästan alla sett den så ingen vill gå och sen den igen hehe.. så jag får väl antigen gå själv.. NEJ! eller vänta tills den kommer ut på film.. NEJ så jag får väl försöka ragga med mig någon tjeja som vill se den med mig..

Boka biljetter till Lars Winnerbäcks konsert i Linköpingi Augusti igår, vi är ett ganska så stort gäng så kan bli mycket trevligt faktiskt=)  Ska bara ladda hem lite flera låtar med honom så man kan sjunga me lite:P Visst jag kan många låtar men inte alla haha..

Idag är det exakt 1månad tills jag fyller år, funderar på att fixa ihop ett litet kalas kanske!!




Bakom varje mask man ser finns oftast ett rop på hjälp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag anmäler mej som frivillig att gå på bio, har inte heller sett den än. Inte så konstigt med tanke på hur mkt jag jobbar...

Vi får höras snart =)

Kram

2008-07-18 @ 22:54:15
Postat av: Linn

Jag anmäler mej som frivillig att gå på bio, har inte heller sett den än. Inte så konstigt med tanke på hur mkt jag jobbar...

Vi får höras snart =)

Kram

2008-07-18 @ 22:54:53
URL: http://linnvankeppel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0