Hämtat Biljetterna

Idag har jag hämtat ut Lars Winnerbäcks biljetterna=)=)... Vi ska gå på honom stångebro fältet i Augusti,vi är nu ett stort gäng längtar kommer bli så kul, föreställer mig sol och en cider i plastmugg och härlig musik kan inte bli mycket bättre,

Verkligen tecken på sommar, och turister är när alla samlar på banken av något slag. Idag va jag tvungen att sätta in lite pengar på Nordea.. jag skojar itne nu! men när jag kom in va det över 30 personer före mig :s.... jag satt inte på banken i över 45 minuter haha.. assåå OJ, menjag va verkligen tvungen...

Ikväll så ska jag nog åka å handla sen gå ut å gå en skvätt, i det vacka vädret får se om jag får ut D också kan bli svårt men jag kanske får locka honom med något... hehe..

Slutar iallfall snart,

Göteborg 11/7 - 2265

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0