Fixat

Idag har jag hunnit med en hel del, Jag har städat Strykigt ALL våran stora tvätt och fixat och donnat=)=) Så känns rätt så skönt när man kommer hem till en ny städad och fin lägenhet=)

Sen så tänkte ja skynda mig till Hemköp för att köpa kattmat som börjar ta slut, å när jag kommer dit så har ja inga pengar på kontot, så ja tänka ja fick ett nytt "matkort" igår hemskickat å där har vi pengar men NEJ icke det kortet fungerar inte heller så himla konstigt, så jag fick läman butiken utan någon kattmat :(..  sen så jag vet att tåget går om 10 min så jag börjar cyklar som en TOK, när jag kommer fram till tåget så står det att tåget går om 40min:S... Så jag bara tittade tillbaka på dagen och LA ett As Garv istället Hahaha va ska man göra?? Så jag satte mig och läste i min bok och skulle ha det skönt i solen, då började det regna haha=)

Sen på vägen hit till Jobbet så ringer mamma å bara du har fått en överraskning av farmor,  så jag fick en SOMMAR PRESENT TILL=) Verkligen så himla snällt av henne kunde inte bli bättre,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0