Mörbultad i kroppen:/

Idag känns det faktikst lite tungt å gå upp i morse, känner mig som lite mörbultad i kroppen så skum känsla.. ungefär som jag är sjuk fast ändå inte:/ hel Knas!


Men nu så börjar det faktiskt bli lite bättre jag försöker verkligen se allt positivt idag så kanske jag känner mig piggare haha det gäller att lura kroppen lite men det fungerar verkligen, sant! 

ikväll så skulle jag bara vilja gå ut å gå en sväng sen slänga mig på soffan å äta vindruvor hehe, men Icke jag ska på P-möte ikväll visst det kan bli lite interessant men såå tråkigt att vänta kvar på jobbet innan det börjar!

Hoppas hoppas det blir Sol imorgon så jag får lite solenergi för jag tycker verkligne det är såå surt att känna sig som att man har blivit överkörd över en ångvält:/  å man blir så lätt iriterad för man orkar inte på samma sätt, men det skumma är att jag inte är Sjuk.. hehe utan bara utpumpad jag skulle behöva åka iväg på ett Spa, å ladda batterierna kanon idé!

.. haha här är ångvälten

Tror att man känner så här efter våran Låååååånga höst som aldrig blev någon Vinter men snart så kommer våren å vårkänslorna rusande in genom kroppen det är något som jag iallfall Längtar till, Men jag tror att jag ska sätta mig å kolla på några utlandsresor å drömma mig bort ett tag, så kanske man får lite vårrus iallafall,

// Ciao*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0