Allt går så fort och det pirrar...

Godmorgon!

mörk dag det verkar bli idag ser ingen sol någonstans just nu, men den kanske kommer=)

Nu börjar verkligen allt känns lite mera verkliget, vi åker snart och snart är det jul och nyår det är liksom så mycket som händer så det bara pirrar i hela kroppen när man tänker på det... Man får vara lite ledig och ladda om batterierna och få igång mera energi till t.ex träning som verkligen ligger på is just nu, men jag mår bra i kroppen iallfall=) Men det är ju energin man saknar både på kvällarna och morronana jag är som ett kolli när jag kommer hem trött trött... gäsp... men jag har hört mig för det är inte bara jag som är trött haha skönt att veta att det verkar vara så i luften :P

Ikväll så åker D på ett stort k-besök i stockholm han är så grym D är verkligen världens bästa=) Han ska bo på hotell å lyxa sig lite;) Så ikväll så sover jag själver, Men jag ska gå en promenix me sarah me ikväll ska bli skönt=)



   


Tänk liksom om ca 1månad är det kanske jag som sitter på denna elefanten hihi...=)=)...



Vore kul om ni kommenterade så jag vet vilka som läser är ltie nyfiken minsann...:)

Kommentarer
Postat av: Jonas J

Jag läser ofta din blogg

2008-12-09 @ 14:00:05
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: sarah snuff

Hej puman!

Ja snart ska vi åka hihihihihih, sjukt sjukt sjukt otroligt, men sjukt roligt!

Puss på dig, ha en kanondag nu!

2008-12-11 @ 07:32:30
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0