Utkast: Då va ...

Då va denna helt underbara helg slut då:( I fredags så va jag HELT slut somnade på soffan väldigt tidigt va verkligen behövligt eftersom förra veckan va gräslig:)

I lördags morse så hade jag världens mysigaste morgon åt Hotellfrukost med Frida tobbe och daniel:):).. vi gick till Hotell Exoens hotell och mumsade i oss frukost det va verkligen mys sen gick vi på stan för att inhandla de sista julklapparna det gick ju bra tillslut:).

På löreftermiddag kom lilla Alva till oss snart 3mån bebis sååå Söt välrdens sötaste unge vill ja lova. Så fikade vi lite och myste me bebisen:) Sen var det bara att lägga i en högre växel och börja fixa inför kvällen då det va maskerad daniel och jag va utklädda till Mussepigg och mimmipigg vi va så söta så:)  Det va en hel lyckad kväll vill ja lova!

Och i söndags va jag på jul mys hemma hos Lydia och kollade på Heartbreak hotel sååå grymt rolig film=)

Det va helt enkelt lite uppdatering ifrån min helg=)

Ikväll tänke jag tvätta och packa lite inför min tripp till nässjö imon ska bli mysig Jul


Kolla så bra vi vatt..:)

Kommentarer
Postat av: sarah

tjofaderittan!

Oj va mycket skojj du hunnit med :) hihi snart är det jul i vårt hus! och då ska du dansa runt granen din lilla lus! eller?

Puss

2008-12-22 @ 17:07:42
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0