Nya veckan!

Nu sitter vi här och en ny vecka har påbörjat!

Förra veckans slut va ja riktikgt hängig blurk blurk.. Men det jobbiga är att det sitter fortfarande kvar har liksom ingen energi någonstans.. känns inge alls, tycker till och med är jobbigt att lyfta armarna om ni hänger me på vad jag menar.. Vet ej varför å mina ögon vill bara blunda:(... Känner inte för nått bara ligga i sängen men jag sover inte speciellt bra heller så känns nästan som att någon Influensa är på väg att bryta ut. kanske.. Huvudet Dunkar tusen

Helgen har iallfall varit riktikgt mysig va på lite julmys hemma hos sarah i Söndags så vi gjorde små julkort och marsipangrisar doppade i chocklad=) mys mys

Och igår va vi hos Ds mamma och Tommy i deras nya hus dom har köpt sååå jätte mysigt va det=) Fick lite mat och julstämmning jag fick en julklapp dom kunde inte hålla sig hihi.. fick en Thailands Bok om sevärdigheter kultur och mat å en massa att göra så himla BRA=)..


Nee nu ska försöka mig vidare här=)

Kommentarer
Postat av: snuff snuff

Åh vilken bra julklapp! :D den kan jag med ha nytta av hahahohhihi;P



MM mysiggt att ni ville komma:)

kramis

2008-12-17 @ 16:45:32
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0