Litet hemma spa

Igår så vatt det fika direkt efter jobbet me lite flickor på Café M, är himla mysigt å träffa sen snabbis sådär efter jobbet =)

Sen åkte jag hem och gjorde mig ett litet spa för mig själv kände att jag har varit alldeles för slö och inte tagit hand om mig själv på senaste så det blev en lång duch med inpackning i håret och skrubbat ansikte och ansiktsmask så himla avkopplande och skönt=) Eftersom jag skulle upp kl 05.00 imorse så kände jag att jag inte orkade röja runt hela kvällen så blev slö i soffan till Efterlyst och lite på Insider tycker det är två interessanta program- fattar inte vad en del människor tänker med asså...:S




Dags att spana in lite flera julklappar på internet nu kanske något till mig själv dom paketen är roligast att få;)

 

Kommentarer
Postat av: sarah snuff

nee va myyss pys,,, det va en bra kvällsaktivitet, sånt bör man göra oftare....puss ses imorgon..skulle du inte vara det dära?

puss

2008-12-19 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0