Julklapps fundering

Idag kikar nästan solen fram wohooooo=)

Sitter å funderar ut lite julklappar här faktsikt det börjar ju närma sig med stora kliv,det svåraste är att köpa till mormor och farmor dom som börjar bli lite äldre och har istort sett ALLT, och önskar sig inget! Blir liksom lite fånigt att köpa typ en ljusstake som dom har tusen av i garderoberna.. Någon som har något bra tips på "gamle julklapparna"??

Idag ska D och jag kolla på en lägenhet långt ute på visschan! nee inte så långt men en bra bit ifrån där vi bor nu, den verkade rätt bra och brapris alltså en hyresrätt får det bli, Men jag är verkligen tveksam till om jag vill bo i det området men kika kan man ju alltid göra=)

Nyårs planeringen är också klara vi ska åka till Nässjö på en stor fest ska bli så kul.. men problemet ligger i att jag jobbar kväll dagen innan så vi kanske missar kanske så mycket av dagen då det va tänkt med en massa aktiviter m.m. åå ingen som kan jobba:(:(:... så kanske blir att jag får vara hemma och åka själv sent dagen efter.. borring!! suck..







Ne nu ska jag fortsätta kika på julklappar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0