Helg uppdatering

Helgen har varit mycket skoj!

Ifredags så va jag hos erika på lite födelsedagspartaj, hon hade bakat muffins å grejer trevligt menja va nykter och väldigt trött så åkte hem väldigt tidigt:(.. Men jag skulle ju jobba på lördagsmorgonen me så va ju tvungen att komma upp ur sängen med:) 

På lördagskvällen så va det jobbfest såå himla kul hade jag det, lev jätte glad fick en present av jobbet me hade jag verkligen inte förväntat mig blev super glad Kul:) Det vatt bowling och dans på kvällen va hemma vid halv 4 snåret så det va en lyckad kväll=)

Jag har fått en ny digitalkamera av mamma och pappa en tidig julklapp liksom så igår höll jag på att mixtra ed den olika inställningar m.m. såå det blir toppen den får följa med till thailand man kan tydligen ha denna kameran under vattnet:S såå coolt om det blir bra bilder då ska jag ta en massa bilder under vattnet jag lovar!

Idag så ska jag jobba kväll så det händer inte så mycket idag mer än att det va sovmorgon dag=)..ne nu måste ja skynda mig..

// heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0