Gårdagen

Igår hade jag så mycket tid över kändes det som slutade jätte tidigt så han laga mat, städa, kolla på en lägenhet, och kolla på tv å en massa massa mera mycket skön känsla=)

Moset igår som jag snackade om blev mycket lyckad va super gott med lite lingonsylt smakade nästan som riktikg potatismos och såg likadant ut också, men ne jag förstår låter kanske inte så gott, men det va det iallfall!

  
Blomkolen i grytan;)


Jag satte in en julskinkan i ugnen också, så det blev skinka och senapt till kvällsmat mums va jag älskar skinka=)=)..
Många som påstår att de är tidigt men varför vänta när man verkligen vill äta det Nuuu...=) Så D och jag körde in grisen i ugnen,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0