Världens bästa Överraskning

Nu va det ett tag sedan jag skrev, Så det har hunnit hända mycket vill jag lova!

Jag är nu tillbaka på jobbet igen och min semester är nu slut! Vilket är blandade känslor tråkigt å inte kunna vara ledig å åka iväg å hitta på saker, samtidigt som jag nu har lite mer uppgifter på jobbet som gör att jag tycker det är kul att jobba igen:D så det är positvt helt klart:)

Andra saker som har hänt är, att i Lördags så skulle jag har fest för att jag fyllde år i måndags;) så jag hade bjudit lite vänner kl 19.00... På lördagsmorgon kommer mina sötisar.. S & S till mig och ta på mig ögonblindlar och så åkte vi i väg i bilen=)  jag hade verkligen INGEN anning om vart vi skulle! När vi kom fram så skulle vi rida Islandshästar 1 två timmar:D:D:.... Verkligen så himla underbart va det och hur kul som hellst..=)

Efter det åkte vi hem till S och skulle käka lite, sen va min tanke att åka hem och duscha och göra mig fin inför kvällen.. men det blev inte riktigkt som planerat.. Daniel ringer och säger att han har glömt sina nycklar hos Håkan och att håkan är iväg på möte:... suck...:(.... Så jag fick ducha å fixa det jag kunde hos sara.. Sen så kommer daniel å hämtar mig kl 18.00 åå när jag kommer hem såå hoppar min vänner fram:)  Dom har alltså lurat mig hela dagen det va en överrasknings fest:D Fatta hur kul som hellst, allt blev så himla lyckat!

Tänk vilka underbara vänner jag har som har gjort allt detta för mig, är verklgigen hur tacksam som hellst.. Tycker verkligen ni ALLA är världens bästa..:)



TACK ALLA FÖR VÄLDENS BÄSTA ÖVERASKNING=)



Kommentarer
Postat av: Jonas J

Det är kul med överraskningsfester

2008-08-20 @ 14:29:04
URL: http://jont85.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hallå tjejen! Och grattis i efterskott!

Vilken underbar dag du verkar ha haft! Så kul! =)

Önskar jag kunde vatt med, men var ju som sagt i spanien då.

Men vi ses ju på lördag nu då =) Winnerbäck!

Ska bli så kul.



Ha det kalas så ses vi. Kram kram

2008-08-20 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0