Tjaooo..

Tjaaoo..

Igår så jobbade jag kväller så blev inte så mycket av den dagen förrutom att ja på morgonen städade och tränad bra va:) sen vatt det jobb igen och åter igen springa till detta tågt på kvällen så jag blir helt svettig haha:) Men ja hann i sista sekund som tur va, sen så kom ja hem å låg på min Älskade Spikmatta den ger mig total 1000% avslappning det kan sara intyga som rigde mig mitt uppe i min lilla spikmatte sömn hehe,, jag lät som en Sombi när vi pratade:P

Idag ska jag träffa tjejerna vi hade som plan att göra ett försök till Grillning men vi får se om vädret blir bra, är inte så lyckat att grilla i regnet:(... Toppen skoj för sen åker mina Pluttor iväg till Värmen såå himla avis jag blir på dom!

Shopping sola bada m.m. aaaa vill mee!.... men jag får glädja mig sen när jag får se alla korten hihi..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0