Snabb uppdatering

Hej hej, då sitter man hemma i Nässjö vid den gamla datorn man brukade sitta vid tidigare=)..

Hm vad som har hänt under denna veckan vi va i Tranås i Ons och va ute på Sommar statt det va riktikgt roligt vi va hos Carro på förfest den va riktikgt lyckand det slutade typ med att iv dansade små grodorna runt ett bord allihoppa haha.. det tyckte vi va roligt=) Sen så i Torsdags så åkte vi till nässjö och jag va hemma hos Micka och slappade me Tjejerna och små pratade lite, Och igår så åkte pappa daniel och jag ute och fiskade kl 07.00.. så det va helt underbart fick inga fiskar bara:( men det va mysigt.. sen på kvällen Kom släkten till oss på lite Grillparty, mycket trevligt,
Så idag ska vi Åka till öland på Kräftskiva hos daniels mamma och lite andra släktingar så det blir nog ett stort gäng=)  Synd bara att det regnar:(:(:(... men hoppas det klarnar upp lite till kvällen, Så nu ska vi ut och äta lite me MA och PA innan vi sticker så bäst att jag hoppar in i duschen!

Det va en snabb uppdatering av vad som har hänt;)

Puss på er!







HAHA hittade en massa gamla Bilder på mig i BLONT =)





Kasper när han är bebis


Kasper bebis


Tjejerna på SPA


Studenten

Kommentarer
Postat av: sarah

asså hjälp lilla casper=)!

2008-08-25 @ 14:29:40
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0