Regn Regn...

Regn Regn.. varför kom hösten hit nu så här himlans tidigt va sak det vara bra för, å jag som hade tänkt sola och ha det skönt nu men icke..

I helgen va vi på Öland och hade kräftskiva och roade oss kan man säga=) Sen va jag hundvakt nu i två dagar å Felix så har varit ute i regnet på långa promenader och busat.

Men idag bli det tvättdag och luncha med Erika och sara på stan, sen ska vi ort till Linn och Kollberg på grillat ikväll så mysigt hoppas det blir bättre väder så vi kan sitta på ballkongen det är väl det som är själva grejen eller:S?  Sen imon åker jag antingen till Sthlm eller till Nässjö...

Ne nu ska jag hoppa in i duchen sen ner med tvätten det finns å göra här hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0