Parkeringsböter...blää

Nu sitter ja framför datorn och betalar min jäklar parkeringsböter...:(:(:.... va duktig och åkte å tränade ett medel pass ieftermiddags så jag tog bilen för skulle handla efteråt! Så närjag kom ut så stod det 400kr, böter.. skit asså! men så är det när man inte fattar att man ska betala innan i den där lådan!

Idag va jag i Söderköing och fick min present av D, ett kurbad och en helkroppsmassage.. ååå så homla härligt så nu känner jag mig helt knut fri i fyggen hehe..

Igår vatt det ju kräftskiva, Mums vilka goda kräfter Hanna o Nicke hade fiskar och lagat verkligen proffsigt;).. så va det pajer och oast m.m det va allt som behövdes så det vatt mycket trevligt=)


Nee nu ska jag koka mig lite ägg och vänta på att Kalla Fakta börjar

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0