Ny vecka!

Då va det dags för en ny vecka!

Helgen känns verkligen kort, känns som ja itne har varit ledigt något har blivit lite jobb för min del, Men har haft en kanon kul helg, va på Winnerbäck i helt grym konsert lätt den bästa som jag har varit iallfall hans konsert... efter de gick iv alla ut till Platens=),

På Söndagen va det verkligen en slappardag film efter film och på kvällen så myste vi me Sarah och Håkan på Arn 2 på Bio=) Va en toppen helg helt enkelt!

Så idag back to work, tänkte åka och handla in lite mat och sen försöka komma igång med träningen om man nu ska hinna me allt i sitt liv på en gång=) 

Längtar tills imon me för då kommer min Carro upp till mig och hälsar på så då ska vi mysa lite;)...





    

//

Kommentarer
Postat av: sarah

Jaa det har vart en kulig helg, känns som jag bott på din gata denna helg :) eftersom vi festade hos dig sen winnerbäck och sen gick vi tillbaka, och sen efter platens så skulle jag ju åt samma håll igen, sen på söndag så möttes vi där nerifrån när vi skulle till bion. hehe...så ciao granne;)

Tack gumman för fest och för mys!

2008-08-25 @ 14:28:25
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0