Vett och Etikett

Helgen har varit mycket interessant och rolig, i lördags så va jag ju på Banketten med jobbet å det va trevligt på alla sätt och vis=) 

Hmm ja är det bara jag som är så fruktansvärt dålig på bordsskick?? när man ska skåla iallfall i vårat bord så skålade man å titta varanndra i ögonen aa  en en massa grejer hehe, Är det kanske någon som vill ha en vett och etikett kurs med mig???, 

Sen va det ju dans på kvällen och det blev ju bra sen när dj kom igång å satte på lite härliga låtar, Men åå jag var ju tvungen att åka hem med sista tåget som gick 00.59 så jag va så avis på alla som fick vara kvar å shaka loss...

Igår så vakande jag av ett sms av sarabelinda som ville ut å gå jag blev så Glad:) för annars ahde jag säker bara suttit på min balkong å degat hela dagen.. ja vi va nog ute och gick i 1,5 timme iallfall sen satt vi å solade på en parkbänk skönt!  Efter det gick vi hem till sara och lagade mat och solade på hennes balkong mycket härlig dag..

På kvällen där så kom Älsklingen och hämtade mig sen åkte vi å köpte en pizza:S sen myste vi framför Tv hela kvällen.. mys mys





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0