Sjukt rolig kväll/ helg

Nu sitter jag och myser med D i soffan har nyss kommit hem ifrån en sjukt rolig helg=)

I fredags så jag jag i oj vad hette det:S?? Men ida fyllde år så vi firde henne va mycket trevligt kul med lite nytt folk också!

I lördags så åkte jag och sarabelinda till Nässjö, så himla roligt att hon ville hänga med bev jätte glad,
Vi satt med linda och hennes kompisar och pratade och skrattade och grillade på en sten typ, jätte kul,  sen gick vi till hotellet å verkligen shakade loss vi dansade verkligen hela kvällen å sista dansen me;) hehe sen blev det den omtalade Pizzan på kvällen på Chabbes, gott sara verkade gilla pizzan me,;P


Tack så mycket för en sjukt rolig helg!

       

Här har ni några bilder som säger ganska mycket om kvällen=)

ne nu ska jag fixa mig ska upp tidigt imorgon(:

sov så gott

Kommentarer
Postat av: sarahbelinda

taaaack för helgen med dig pluttan. gryymt kul=)

2008-04-27 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0