Pysslar

Pysslar  fixar idag, Nu så sitter jag å kollar lite på Tv något statestik programm finns inte så mycket vettigare å kolla på så jag slappar lite,

Idag har jag gjort egna köttbullar bra va=) Mums så gott det va,  Nu så är håret fixat inför ikväll hehe blir lite lockigt halvuppsatt blir nog bra hoppas jag men saknas ju bara färg i håret:(  men pengarna räcker inte riktigt till just nu så jag får se ut som en slusk i håret=)..

Nu ligger katten i mitt knä å spinner å blir lite sur när jag inte klappar honom så bäst ja går tillbakva till honom

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Aaaww mysigt det låter :)

2008-04-19 @ 15:19:13
URL: http://lillemorpedro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0