Nu så sitter jag här på jobbet..

Nu så sitter jag här på jobbet  igen, har precis varit på utvecklingssamtal på jobbet vilket alltid är mycket givande=)..

Igår så va det ju massagen å så himla skönt det kan vara att bara få ligga ner och slappna av va helt underbart och mycket behövligt=) Så det är bara att boka upp en ny tid likaså har jag bokat en tid för Solarplexus balansering "behandling" hahaha säkert många som undrar vad det är, men det är en behandling då man löser uppknutar som är förknippade med känslot t.ex som finns i nervsystemet, blev någon klockare??? haha.. Men det är verkligen mycket givande ialfall,

Sen igår så satt jag och Louise och pratade om olika kurser och utbildningar som man kan gå som jag ska gå in och kolla lite på, kommer bli hur interessant som hellst=) Det finns en kurs som är på torsdag som är meitation och gå in i ditt tidagare liv så himla coolt om man kan göra det, många tycker säkert det låter lite luddigt, Men jag tror på sådant=)

Sedan på kvällen vatt det bara en film och somna i soffan som jag är expert på=)

Ne nu ska jag snart gå på min tidiga lunch...

*finns så mycket som kommer att hända, är verkligen spänd på alla nya upplsevelser och planer som jag har*

Ha en bra dag//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0