Nu är det bara 2 timmar tills jag åker på resan

Japp då va det fredag.. äntligen=)=)==).. Igår så firade jag min ledighet med ett glas vin eller blev ett par faktistk på slutet:P, men det va  för att jag hade tänkt att Vaxa mig på benen och lite olika ställen haha.. Men Ahhhhh jag är en chicken vågade bara göra lite så det blev rkhyveln sen... hehe ja shit det gjorde Ont, någon som har något annat bra knep som inte gör så Ont??


Imorse så åkte jag å köpte färska bröd till mig och älskligen tänkte var lite mysig=) Å det verkde gå hem..sen nu så har jag packat klart allt för att åka vi åker kl 12.00..

För er som inte vet vart jag ska på så ska jag på "Den inre resan" det är personlig utveckling m.m man ska gå in i sig själv och hitta i sitt inre och få en inre balans sååå himla skoj det ska bli är så spänd vad vi kommer att få göra.. Men jag kommer nog ha mycket att tänka på,

Jag kommer skriva om vad jag har fått lära mig sen så hoppas att ni som läser me kan ha lite nytta av det kanske om ni vill veta mer??, kan vara bra å få en bra inre balans,

ne nu är det dags at fixa lite mat till resa är ju en låååång resa framför mig ska ju åka tåg i 3,5 timmar så det r tur jag har så bra sällskap min sarah hihi eller snuffe:P..



Ni som läser kommentera gärna kul å veta vilka som läser bloggen


// Ha en bra helg sanna

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag läser lite titt som tätt =p

kram på dej

2008-04-06 @ 18:55:08
URL: http://linnvankeppel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0