Min Vove

Haloj haloj, nu så sitter ja på jobbet igen=) Jobbar hel kvällen så men det brukar gå bra,..

Det blev en morgonpromenix och sen passade jag på att köpa lite frukost som jag slrev innan, me ägg å grejer mycket fint=) Sen blev det att städa lite o pyssla lite tiden gå så himla fort när man vet att man ska iväg å jobba så man hinner ändå inte me så himla mycket, Å nu har jag kommit hit,

Sitter å små kollar lite på hockey och går igenom mina sidor på internet som vanligt, har tänkt på en sak att vi Borde vara de mest uppdaterade vad som hände hela tiden vi sitter här hela dagarna och kollar in i burken och gå från sida till sida... å aftonbladet där kan vi allt tror ja alla händelser kan vi ii detalj nästan, hahah.. ,Har en viss längtan efter min hund faktiskt som bor hemma hos mamma& pappa.. har många gånger tänk att ja ska ta hem honom till mig så han får bo här=) Men jag har ju ite tiden att gå ut med honom:( jag kan inte springa hem på lunchen eller innan jobbet för då skulle ja behöva gå upp kl 05.00 varje dag och det orkar verken Han eller jag.. sådet får bli en helg snart.. Å längar såå=)  image9Men visst är han Go=) Som en gose björn.,,



Men ha nu en bra kväll alla // kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Duktig du är som är uppe o går fast de regnar:)!
Åh vilken söt o mysig hund du har hemma i Nässjö!
Ja vi är nog fan dom mest uppdaterade, man ser ju hela tidenpå aftonbladet när något uppdaterats liksom;) hahaha!
Puss

2008-04-09 @ 20:29:11
URL: http://carrokruus.blogg.se
Postat av: Jessie

Åh vilken mysig och ullig liten plutt! Så söt :)
Förstår om du längtar efter honom!
Jag längtar som bara den efter familjens lilla plutt mest hela tiden, som tur är så bor inte mamma och pappa mer än 5-6 km bort :) Hihi.

Kramas!

2008-04-09 @ 22:35:01
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se
Postat av: Linn

Vilken tuss =)

2008-04-10 @ 20:28:15
URL: http://linnvankeppel.blogg.se
Postat av: sarah

hej babe hallå jag kan ta honom ju om du vill ha han här över en hel vecka lr så! altså jag kan ju åka in och gå promenix med han under dagen och sådära om du vill:) jag tycker ju bara att d e kul!

ringer sen...nu ska jag äta...
puss

2008-04-11 @ 17:47:01
Postat av: Jonas J

Héj!

Visst är det kul att ha hund? Mina föräldrar har en toypuddel.
/Jonas

2008-04-16 @ 08:22:36
URL: http://jonte85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0