migrän/spänningshuvudvärk

Så  himla tr¨kigt att behöva gå hem ifrån jobbet, känns inget bra verken för mig eller mina jobbar kompisar, men va ska man göra har man spänning/migrän så finns det inte mycket att göra sitta framför en dator och prata i telefonen en hel dag det är madrömmen för mig i dessa situationer.

Nu när jag har kommit hem puh va ska man göra kan ju inte göra någtot så fort man ska ta i eller göra någon "hastig" rörelse så dunkar hl huvudet, det får nog bli å slappa här helt sjäv hela vkvällen lång:( trist ska försöka gå ut å få lite frisk luft me så hoppas ja att det släpper snart,

ne nu ska jag slänga mig i soffan å bara blunda å slappna av

//take care

Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch, låter inget vidare!
Hoppas du inte blir sjuk:(
Krya på dig gumman!
kramar

2008-04-15 @ 20:53:36
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0