Men så är livet bara å ställa om nu!

Igår va jag å tränade kick and box så himla skoj det va! men idag är jag helt skakis i armarna hehe, så när man skriver känns det lite lusigt,

a blir så irriterad jag har gått å trott att jag skulle sluta 16.30 idag å va helt över lycklig för då skulle vi ha lite folk hemma hos oss men ne som vanligt så skiter sig allt, jobbar till kl 18.00 ikväll hur surt kan det inte vara när man ställt in sig på å få gå hem tidigt å slutar sent inget vidare rolig tanke:(  så då kommer ja inte hem förrän typ 19.10 iallfall vill inte kan inte idag!
Men så är livet det är bara å ställa om nu!  =)


När man tittar ut så blir man helt lycklig solen skiner och folk är glada med glassar i händerna skön känsla att  veta att snart är sommaren här på riktikgt,!

kanske ska åka till Koratien i sommar någon som varit där som kan rekomendera något fint och mysigt ställe?? Eller något annat land som är fint ge mig lite förslag på ställen...


   



så här vill ja ha det!





// Ha en solig bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0