lördag

Godmorgon, nu har jag vaknat och hunnit med en hel del faktikst, jag har ätit frukost dammsugat och varit ute och gått=) Sen gick jag till sarabelinda för att låna ett par strumpbyxor av henne så himla snällt av henne att tänka så på mig att jag ska ha det bra så himla sött av henne, verkligen omtänksam tjeja=)

Ikväll ska jag på Bankett med jobbet vi ska på "fin middag" jobbet med några av våra kunder ska bli roligt å se hur dom ser ut för man pratar ju med dom i telefon fler gånger per dag=) KUL

ne nu är det dags att hoppa in i duschen å blir lite fin tills ikväll=)


ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du får en trevlig o kul kväll:)
Pussss

2008-04-19 @ 12:57:43
URL: http://carrokruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0