Lååång topps i näsan :S

Nu har jag ganska så nyss kommit till jobbet, solen skiner och jag är verkligen sugen på å jobba... eller inte., Vill hellre sitta ute med en mjukglass i min hand och sola mig=)..

idag vaknade jag av min väckarklocka som alltid men fick lite sovmorgon i hela 40min, sen skulle jag ju till sjukan å ta lite tester vad jag kudne vara allergisk mot, Så jag tog stick i armen å lämnade lite blod.. å sen gjorde jag något väldigt obehagligt, lämnade ett Näs och Halsprov Uucchhää:S.. Någon som har gjort det eller??

haha alla kanske har gjort det förrtuom ja, men då stack dom upp en lååångt topps i näsan å snurrade å hadde sig å tårarna bara rann hah ni vet när man inte kan hålla dom inne, inte för att det gjorde ont utan en obehaglig känsla.

Men Gahh blir så trött på dessa sjukhusbesök, nu ska jag få en TILL kallelse hos någon astma grej å kolla så jag inte har det, men det tror och hoppas jag inte att jag har... *ni får hjälpa mig att hålla tummarna*

Annars så har jag städat lite i lägenheten å fin putsat lite här och där. bra å göra en liten fin putsning=)

Ne nu ska jag öppna mig en choklad unna mig när jag jobbar kväll;)... det får man väl??


Kommentarer
Postat av: tina

Hej sussi!
Klart du ska komma och åka vilda musen :)

2008-04-22 @ 20:09:38
URL: http://tinaelmersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0