KRAVALL KATTER

Kravall Katter är vad vi hade inatt, mina två små söta katter som brukar vara så snälla å gosiga, fick ett Vår rus ikväll/natt,  jag jobbade kväll så va hemma runt 22.00 , efter det satt jag å kolla på Tv för att slappna av och myste med D i soffan!

När vi sen skulle gå å lägga oss var casper, snabb som en blixt att lägga sig på min kudde i sägen så jag gosade lite med honom sen stängde jag ut honom som vanligt, "tycker inte om att ha dom i sägen när jag sover  för då så lägger sig casper på mitt huvud och jag får inte sova nått typ*

Men iallfall när jag precis hade somnat så börjar våra smarta katter att hoppa på sovrummets handtag och vill komma in och han hoppar å hoppas hur mågna gånger som hellst tillslut kommer han ju så klart in! och vi bär ut dom och sen så hoppar dom igen flera gånger :S gahhhh blir tokig dom brukar inte göra såhär!

Sen lugnar dom ner sig ett tag sen hoppar dom igen blir man inte tokig då när man bara vill sova mitt i natten, så då vaknar jag av att daniel står i kalsonger och ändrar handtaget nedåt så att dom inte kan hänga sig i handtaget och krypa in, HAHAH det va verkligen en rolig Syn,

Sen tillslut när handtaget va fixat så kunde vi sova hela natten utan att bli störda av våra katter,

Så idag vaknade jag med ett Leende på läpparna när jag såg synen när D tagit fram verktygslågan i kalsonger och tog och skruvade å fixade mitt i natten med handtaget=) hehe

//                                                                                  image11


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, ja hade blivit galen ja me!
Hahaha, förstår att de va en rolig syn! HAHA!
Pusss

2008-04-23 @ 10:38:07
URL: http://carrokruus.blogg.se
Postat av: Jessie

Hehe vilka tokryck de hade de små djuren, inte så uppskattat när man försöker sova kanske:P
Haha, vilken tur att Danne är så händig så han kunde fixa handtaget i natt iförd endast kallingar:D

2008-04-23 @ 17:43:59
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0