Konstiga Kundtjänster

Konstiga Kundtjänster,  sent igår tänkte jag deklarera så försökte fixa med min e-legetimation eftersom vi har fått en ny dosa vi på Nordea=), Sedan gav jag upp och ringde ders kundtjänst, å krångel krångel då var man tvungen att installera en massa drivrutiner på datorn och åå det gick verkligen inte bra så då sa hon Ne nu kan ja inte hjälpa dig något mer så då  fick jag  lädda ner alltihoppa! tråkigt tråkigt allt slit i onädan så nu blir det är lägga deklarationen på lådan istället och få mina pengar i slutet av sommaren:(.. hade ju tänkte mig en lite summa innna sommare:)... Men icke!

 



Ikväll så blir det grillning och lite trevligheter ska bli riktigt trevligt, ,men vart eller vad vi ska göra är nog lite oklart än tror ja, men vi har lite olika förslag så det fixar sig=)

//




Kommentarer
Postat av: Jonas J

När jag fyllde i min deklarationsblankett såg jag att man kunde fylla i sitt kontonummer och på så vis få ev. skatteåterbäring direkt in på sitt
bank konto

2008-04-30 @ 10:53:34
URL: http://jonte85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0