Helgen

Helgen har varit mycket bra, fått mig många skratt=)

På lördagkvällen va vi hos Lena som fyllde år och firade henne lite me Vin och Chips.. Sen vatt det av till Bk Harrys vilket va rikgti riktigt trevligt.. va längesedan jag var ute i Linköping nu vad vi dansade och drack, haha ..

Ja det va rikgit roligt på vägen hem gick jag å snurrade pratade en massa strunt me allt å alla, Kul,

I igår söndags Lungt va ute å gick och kollade på en film med Sarah och Håkan och Daniel, sen blev den ännu en promenix och köpte lite godis;)..  va verkligen förvånad att jag va så pass pipp knappt inget bakis alls skönt!

Idag hade jag tänkt att träna jag måste verklign ta tag i min träning nu, sarabelinda och jag har sagt att vi ska börja planera våra träningar, annars så planerar man inte något annat hela tiden så som fika laga mat m.m Icke bra för mig just nu :) Behöver träning, kondition, m.m.. 

Har ett problem också:( jag kommer inte hem på lördag ifrån norrköping=(  känns inget kul alls.. men hoppas det löser sig på något sätt,


Ne nu ska snart på Lunch

//  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0