Helgen blev ej som planerad

Nu är jag verkligen så himla förväntans full över hur det kommer att bli på Fre-söndag.. Känns  verkligen som att det behövs Röjas lite i hjärnan hehe , "vi hoppas

.



I helgen va inte riktigt som planerat men blev mysig ändå, I fredags vatt det sjukan för min del fick "nässelfeber" som allergiskchock  så det blev å proppa i sig en massa tabletter så jag somande gott i fredags kväll. å på lördagen så blev det Tvättning på schemat va verkligen behövligt kan man säga,

Sen blev det åka å kika på kläder i en outlett i linkan, fanns massa fina kläder men plånboken sa NEJ eftersom jag sparar pengar till en viss grej*  

På kvällen så unnade jag och D oss lite fett kan man säga hehe det blev chips och godis och kinamat m.m  vi åt nog hela kvällen men det va jätte msyigt, hade helt enkelt en rolig Helg även om den  itne belv som planerad...


// Hej hej

Kommentarer
Postat av: Snuffe

det lät som en härlig helg trots allt! :)
Ibland är det oväntade mcyket värdefullt och uppskattat! Puss på stjärten!

2008-04-01 @ 15:36:46
URL: http://sahara85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0