Godmorgon

Hmm igår va det ingen rolig dag alls allt kändes fel hela dagen:(

Så idag hoppas jag på en bättre dag är så tankspridd nu men jag har sååååååååååååå mycket att tänka på just nu! Så jag får skylla på det och jag vet att det är det, Men ähh snälla kan man inte bara ta personer för va dom är spelar det så himla stor roll om dom är si eller så..,"irriterat"

Idag ska jag till sjukan å kolla upp vad jag är allergisk mot, hoppas hoppas det inte är något vanligt som, djur då skulle jag bli så himla ledsen men det tror jag itne det är! Sen tänkte jag även säga till om min hals/ lungor dom är fortfarande inte helt Okej.. vet att folk tror nästan att jag är hypokondriker men Ne jag är inte det hehe... Det är ju inte mitt fel att det ploppar upp en massa grejer på min kropp eller att min höft blir Cp m.m Känns inte som att jag kan Fejka det eller??  Har haft lite otur med min hälsa på senaste jag har ju för ett tag slutat med att dricka Aloe vera har haft uppefåll i 3månader nu, började dricka i en 2V där emellan,men nu dricker ja inget,, Detta gör jag som en utvärdering.

Men nästa månad ska jag dricka regelbundet igen och jag lovar det kommer att ge mig skillnad, speciellt med energin man blir piggare och man får alla vitaminer och mineraler som man ska ha så det ska bli skönt å börja igen=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Varför slutade du me aloe veran??

2008-04-17 @ 11:48:44
URL: http://carrokruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0