Godmorgon alla

Godmorgon allihoppa! Nu sitter jag här med Tinda min katt i knät och myser, Tog lite sovmorgon idag så himla skönt det är jag värd haha.. 

Nu tänka jag sätta på mig joggingskorna och ge mg ut på en promenad i det mulan och lite små regniga vädret, men jag ger inte upp ut ska jag minsann..

Igår så träffade jag sahra en skvätt på stan och fick våra saker uträttade=), sen blev det en fika på stan en ny öppnad fik/ mat stället jätte trevlig peronal och god fik mat kommer inte ihåg vad det hette:(


Kram kram på er

Kommentarer
Postat av: Sarah

va duktig du är som promenarar trots att vädret säger nej!!!
och du,, sluta skriva fel på mitt namn hahahahhaha
sarah heter jag inte sahra (fniss)

Japp gårdagen satte igång ytterligare en process i våra kroppar sniff lr hur...:)
en process med äventyr!

2008-04-09 @ 15:25:53
URL: http://sahara85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0