Fredag

Fredag idag så himla efter längtad, Veckans summerig gått ut och gått mycket å långt varit lite huvudsjuk fikat och myst och tränat.. jaa ungefär så, Kul och en snabb vecka det gillar vi!

Ikväll så va plenarna att äta räckor och ost mums hemma hos Erika å bra sitta tjejgänget å snacka å mysa det är härligt det,  Annars så ska jag nog hem å städa lite:( ser inte så snyggt ut hemma om jag hinner vi säga inget jag prioriterar precis,

å skulle verkligen behöva slänga i en färg i mitt hår me tills imorgon, ser för gräsligt ut som det ser ut just nu, Ska jag bli mörkare eller behålla den färgen som jag har?? någon som kan komma med förslag?

// det kommer bli en bra och härlig dag visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0