Fjärilar i magen

Ja då har det blivit torsdag redan har ju gått hur fort som hellst, men det är bara bra för då är det 1 dag närmare min resa =)

Igår så vatt det inte mycket mer än att jobba å sen va det P-möte på kvällen som gick bra tycker ja ändå!.. Sen cycklade jag bara hem min kanonpingla till cyckel.. eller inte hehe ja den är verkligen svår körd haha.. Sne och vinn på alla sett men vi gillar varanndra ändå är ju  inte så långt jag måste cyckla som tur är.  Kom hem gjorde matlådan tills idag och sen så kollade vi på en film som jag somnade till.." enligt vissa" som Vanligt=)

Idag är det så himla skönt eftersom jag vet att jag är Ledig imorgon så känns nästan som fredag=) men ja är allt väldigt pirrig inför imorgon.. tänk imorgon är det som jag har längtat till såå himla länge.. hoppas hoppas det r över min förväntningar men det tror ja nästan, Jag går runt med en massa fjärillar i magen som kittlar haha.. men det är mer en spännande känsla





Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh nu blir jag nyfiken, Sanna!
Vart är det du ska åka? :)
Ha det så bra iaf!
kramkram

2008-04-03 @ 22:19:48
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0