En mycket snabb historia om helgen!

Nu är jag tillbaka ifrån min Inre resa, Har varit en helt fantasktiskt helg med helt nya upplsevelser och underbara människor. Trodde verkligen inte att det skulle vara som det var men det va verklige Cool att få uppleva det jag har fått uppleva, och det Roliga är jag nu kan hjälpa andra att få gå igenom denna resan också, så är någon sugen på att möte sitt omedvetna och känna en lättnad efteråt och uppleva en helt fantastisk resa så kan ni bara höra av er?



Jag känner att ja inte vill och kan berätta så mycker mera hihi om vad som hände på resan utan att ni som känner att ni vill få uppleva det så är det bra om jag inte säger för mycket=) 

Vi har fått uppleva Afrikanskdans och indiandans hehe hur härligt som helst! Gått in i olika meditationer och avslappningar, Höra andra "erfarana personer berätta sina historier m.m Mycker lärorikt att åka iväg och känna sig själv"

en  liten och snabb historia av helgen som har varit, mycket lärorik och Rolig med Mycker skratt och tårar!





*jag skriver nog säkert lite senare igen har så mycket tankar i mig nu efter helgen om allt*


Ha en bra dag allihoppa och kommentera ifall ni vill KUL!

//

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vad härligt de låter gumman!
Som jag sa innan så får du gärna hjälpa mig att rensa bland mina tankar o så:)
Spännande!
Puss på min pärla:)

2008-04-07 @ 11:56:01
URL: http://carrokruus.blogg.se
Postat av: Jessie

Hallå tjejen!

Har inte riktigt fått grepp om vad det är för resa du varit på, men du verkar i vilket fall nöjd och glad :)

Verkar spännande, och jag är så nyfiken, så du får allt ta och berätta mer för mig någon dag? :)
Kanske är det något du kan göra på mig?

Hoppas allt är fin fint med dig!
puss!

2008-04-07 @ 15:32:24
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se
Postat av: Sarah belinda

Hallåå sannis, jag vill ha "möte" med dig, hihihi=) så du får berätta allt ni lärt er och kan, pleeease? Puss!

2008-04-07 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0