En massa idéer i huvudet

Nu så är det Måndag och en ny vecka har påbörjats, känns verkligen som att tiden bara springer iväg. Nu har hela denna helgen gått snart så kommer fredagen igen=),

Ikväll så ska jag få massage av Louise ska verkligen bli himla skönt är stel i hela kroppen stel som en pinne, Sen blir det nog inte så himla mycket mera av dagen..Hem å slappa i soffan kanske.


Vad blir min nästa grej att åka på?? Är det någon som har någon idé vad man kan göra ?? för Utveckling är ju grymt roligt det bara drar mig dit känns som det är meningen att jag ska syssla med det nu ett tag, känns så himla roligt att man kan göra så mycket med sin kropp och sin hjärna!  Vill mera upptäcka mera saker inom mig känslor, gläde, jaaa mer mer.. för det finns massa mer inom ALLA som man har gömt undan lite snyggt så man inte ens själv märker det,  Men alla kan så himla mycket mer men ibland behöver bara en liten ny tänkebana då och då! Och någon som faktiskt säger till en när man bara kör på i samma bana! att tänk mer så här eller så här. För man lever ju inte sitt liv för att man ska MÅ dåligt vara ledsen m.m... Ett Liv ska ju var Glatt och Roligt att leva ta vara på livet.. Men visst alla  är och ska vara Ledsna ibland det är inte så jag menar, det är bra och vara ledsen också! Men Större delen av livet vill vi väl Leva i Gläde skratt och glädje tårar=)  Om man har kommit in i en bana och nästan fastnat där, det är så jag menar med att det kan vara bra att försöka byta bana lite hela tiden

Lite idéer som finns i mitt huvud bara är det någon som håller med Mig?

hahah har en massa idéer nu i mitt huvud känns som jag skulle kunna skriva e hel bok om allt och ingenting så däför skriver jag av mig lite här=)

//

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud va härligt de låter med massage! skulle jag också behöva!
Håller helt med dig om att man måste byta bana lite då o då:)
Puss

2008-04-07 @ 14:23:12
URL: http://carrokruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0